Gästbok med omdömen och recensioner
Några dagar efter er vistelse så skickar vi en länk där ni kan skriva lite kort om hur ni tyckte att er vistelse har varit. Gästernas omdömen är mycket viktiga för oss, och kan vara till hjälp för kommande gäster som ska boka en stuga eller hus. Endast personer som bott i huset får skriva i gästboken.
ID1649
Vätö Fiskeby, Norrtälje
Skrivet 2013-12-10 av Tijink ManuelaBekvämlighet: (5 av 5) Barnvänligt: (5 av 5) | Generell standard: (5 av 5) Valuta för pengarna: (5 av 5) |
Overall rating 5/5
